מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AT5370 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
AT5370 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
6051SR | 2 | XX | X | 45152 |
AT5370 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
AT5370 | 2 | XX | X | 09136 |
AT5370 | 2 | XX | X | 27315 |
605I5R | 2 | XX | X | 45152 |
4G0550A | 2 | XX | X | 62265 |
4G2550A | 2 | XX | X | 62265 |
AT5370 | 9 | XX | X | 63734 |
202204 | 9 | XX | X | 00006 |
AT5370 | 9 | XX | X | 04969 |
AT5370 | 9 | XX | X | 65282 |
AT5370 | 9 | XX | X | 12603 |
AT5370 | 9 | XX | X | 40152 |
AT5370 | 9 | XX | X | 78500 |
6051SR | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
605I5R | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |