| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| AT101A8-5-32AN430 | 2 | 75 | 4 | 00784 | 
| AT101A8532AN430 | 2 | ZA | 4 | Z0X06 | 
| GGG-R-425 | 9 | 75 | 3 | 81348 | 
| GGG-R-425 TY2CL6STBSH0 | 9 | 75 | 3 | 80244 | 
| AT101A8-5-32AN430 | 1 | ZZ | 4 | 55719 | 
| AT101A8532AN430 | 2 | ZA | 4 | Z1F72 | 
| ATI101A8532AN430 | 2 | ZZ | 4 | 55719 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |