מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AS1017 | 2 | XX | X | 59875 |
S1016 | 2 | XX | X | 59875 |
D841 | 2 | XX | X | 77220 |
VE755 | 2 | XX | X | 53781 |
7378473 | 2 | XX | X | 19207 |
22CR331 | 2 | XX | X | 45152 |
1A5598 | 2 | XX | X | 95201 |
22RI318 | 9 | XX | X | 14351 |
22RI318 | 9 | XX | X | 63734 |
240938022 | 9 | XX | X | 63734 |
807 | 9 | XX | X | 80825 |
A576 | 9 | XX | X | 77576 |
S919 | 9 | XX | X | 78557 |
VE755 | 1 | ZZ | 5 | 45225 |
22CR331 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |