| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN945-12 | 2 | XX | X | 88044 |
| FFW92TYPEAGRADE1 | 1 | XX | X | 81348 |
| 0910255-9 | 1 | 75 | 5 | 6N299 |
| 103346 | 1 | XX | X | 12204 |
| AN945-12 | 1 | XX | X | 70142 |
| 103346 | 1 | XX | X | 72582 |
| 103346 | 1 | XX | X | 24617 |
| 028174 | 1 | XX | X | 77640 |
| 752D | 9 | XX | X | 77890 |
| 0910255 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
| 910255 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
| 119896 | 9 | XX | X | 08683 |
| 103346 | 9 | XX | X | 23705 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |