| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN936A8 | 1 | XX | X | 88044 |
| 188139 | 2 | ZZ | 5 | 31361 |
| 12Z22PC353 | 2 | XX | X | 10001 |
| 297984PC101 | 2 | XX | X | 10001 |
| 325384PC1 | 2 | XX | X | 10001 |
| 345429PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
| 367488PC34 | 2 | XX | X | 10001 |
| 105090-506 | 2 | XX | X | 37695 |
| 1056H57 | 2 | XX | X | 99872 |
| 407134 | 2 | ZF | 5 | 77294 |
| 59049-20 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 1208-00 | 9 | XX | X | 78189 |
| 188139 | 9 | XX | X | 66503 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |