| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN6270-6D-0110 | 2 | ZZ | 3 | 88044 |
| MILH5593 | 1 | AX | 3 | 81349 |
| AN6270-6D-0110 | 1 | ZZ | 3 | 00624 |
| AN6270-6D-0110 | 1 | ZZ | 3 | 50599 |
| MILH5593 | 1 | AX | 4 | 24161 |
| 193000-6D-0110 | 1 | ZZ | 5 | 98441 |
| 2520240 | 9 | AX | 1 | 10001 |
| AN6270-6D-0110 | 9 | ZZ | 3 | 14798 |
| AN6270-6D-0110 | 9 | ZZ | 3 | 98441 |
| AN6270-6-11 | 2 | ZY | 6 | 88044 |
| 2520240 | 9 | AX | 1 | 08092 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |