| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN6230-16 | 2 | 9Z | 6 | 88044 |
| 10V70DRS8-16 | 1 | 9Z | 2 | 73277 |
| 1866-16-2581 | 1 | 9Z | 2 | 71724 |
| S5901H1297870ITEM190 | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
| 2200-3123397PC16 | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
| CLC1S5901H949844REVBPC70A | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
| CV34S5501-364459PC27E | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
| AN6230-16ES | 2 | 9Z | 2 | H2313 |
| N0304 2-238 | 2 | 9Z | 2 | 02697 |
| PS1-30-5-16 | 2 | 9Z | 2 | 02697 |
| PS1-30-5-B16 | 2 | 9Z | 2 | 02697 |
| N304-7-B16 | 9 | 9Z | 2 | 02697 |
| 1866-16 | 9 | 9Z | 2 | 81168 |
| 2-238 N304-75 | 2 | 9Z | 6 | C0308 |
| AN6230B16 | 2 | 9Z | 2 | 88044 |
| B4-1654-24PC153 | 9 | 9Z | 2 | 86768 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |