Screw drive
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN535-0-2 | 2 | XX | X | 88044 |
6040755 | 1 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
6040755 | 1 | XX | X | 03640 |
208-1004P4 | 1 | XX | X | 49956 |
10401 | 1 | XX | X | 84760 |
113-1 | 1 | XX | X | 84760 |
852872 | 2 | ZG | 6 | 05257 |
122902 | 2 | ZF | 6 | F1688 |
PK535-0-2 | 9 | XX | X | 45722 |
10-17712 | 9 | ZA | 5 | 28839 |
122902 | 9 | ZF | 6 | F6103 |
10-17712 | 9 | ZA | 5 | 59501 |
10-17712 | 9 | ZA | 5 | 77820 |
6040755 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |