Screw
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN515-8-4 | 2 | XX | X | 88044 |
| FFS92TYPE1STYLE1S | 1 | XX | X | 81348 |
| 95-339 | 1 | 9Z | 5 | 0B9R9 |
| 1413 | 1 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
| BYRF49 | 1 | XX | X | 05624 |
| 3300C84A0300P038 | 1 | XX | X | 12532 |
| 3300C84A0300P038 | 1 | XX | X | 24446 |
| 10-91224-4 | 2 | 9Z | 6 | 28839 |
| 1413 | 9 | XX | X | 89264 |
| 6030 | 9 | 9Z | 5 | 36378 |
| 6026-1016-21 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
| 525894 | 9 | 9Z | 6 | 36378 |
| 6517 | 9 | 9Z | 6 | 36378 |
| 1413 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
| 10-16503 | 9 | 9Z | 6 | 59501 |
| 95-339 | 9 | 9Z | X | 25500 |
| 10-16503 | 9 | XX | X | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |