מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN501-10-5 | 2 | XX | X | 88044 |
10-16434 | 1 | KZ | 5 | 0PYA5 |
20506-25 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
132100 | 1 | XX | X | 12204 |
A1498 | 1 | XX | X | 62265 |
S4031C | 1 | XX | X | 62265 |
132100 | 1 | XX | X | 24617 |
8X870 | 1 | XX | X | 95201 |
20506-25 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
10-16434 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
8X870 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
8400 | 9 | XX | X | 58275 |
56X65U | 9 | XX | X | 58275 |
20506-25 | 9 | 9Z | 5 | 83298 |
31588S7 | 9 | XX | X | 23040 |
31588S7S8 | 9 | XX | X | 23040 |
10-16434 | 9 | KZ | 5 | 59501 |
10-16434 | 9 | KZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |