| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 131835 | 2 | XX | X | 21450 |
| FFS92 | 1 | KZ | 6 | 81348 |
| 20506-63 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
| L40A75 | 1 | XX | X | 58588 |
| P838 | 1 | XX | X | 22888 |
| 131835 | 1 | XX | X | 24617 |
| P838 | 1 | XX | X | 80212 |
| AN500-4-6 | 1 | XX | X | 88044 |
| AN500-4-6 | 1 | XX | X | 81352 |
| 980835 | 2 | ZF | 4 | F6137 |
| 20506-63 | 9 | 9Z | 5 | 19315 |
| 42-375C2A22 | 2 | ZF | 5 | 94033 |
| 980835 | 2 | ZF | 6 | F0302 |
| 20506-63 | 9 | 9Z | 5 | 83298 |
| AN500-4-6 | 2 | 9Z | 5 | 63020 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |