מספר חלק an380-4-6 נמצא במלאי בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 10/13/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN380-4-6 | 2 | XX | X | 81352 |
| 1F424 | 1 | ZZ | 5 | 89749 |
| 137205 | 1 | XX | X | 12204 |
| 137205 | 1 | XX | X | 24617 |
| JP1914-8 | 1 | XX | X | 29215 |
| 18CP | 1 | XX | X | 36024 |
| 137204 | 9 | XX | X | 15879 |
| 115X61R | 9 | XX | X | 83120 |
| 6X47U | 9 | XX | X | 58275 |
| 1F424 | 9 | XX | X | 12603 |
| 72071S7 | 9 | XX | X | 23040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |