| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN340-2 | 2 | XX | X | 88044 |
| 31300100 | 1 | XX | 5 | 13499 |
| 8537332 | 1 | XX | 5 | 18876 |
| 10963654 | 1 | XX | 5 | 19203 |
| 8812974 | 1 | XX | 5 | 19203 |
| 313-0013-000 | 1 | KZ | 6 | 13499 |
| AN340-2 | 1 | XX | 5 | 81352 |
| 226-20247 | 9 | KZ | 5 | 62002 |
| 29630-1 | 9 | XX | X | 64294 |
| 226-20247 | 9 | KZ | 5 | 73475 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |