| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8R6XS | 2 | AX | E | 30780 |
| 0001270-1008 | 2 | AX | 6 | 16662 |
| AN 33434 | 2 | AX | 6 | 06021 |
| 8R6X-S | 2 | AX | 6 | 36621 |
| 66028 | 2 | AX | 6 | 22031 |
| 626-8S | 2 | AX | E | 54214 |
| 6S5693 | 2 | AX | F | 11083 |
| LT1-369 | 9 | AX | 6 | 03677 |
| 9410333 | 9 | AX | F | 29930 |
| 13K6 | 9 | AX | F | 12603 |
| 8R6XS | 9 | AX | 6 | 45681 |
| 8 RX-S | 9 | AX | 6 | 36621 |
| 8R6XS | 9 | AX | E | 98441 |
| 9410333 | 9 | AX | F | 31007 |
| 0001270-1008 | 1 | ZZ | 6 | 66654 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |