| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN3161-20 | 2 | XX | X | 88044 |
| B248-13781G1 | 1 | CT | 5 | 70281 |
| B13781G2 | 1 | XX | X | 46522 |
| B248-13781G2 | 1 | XX | X | 46522 |
| 33KB248-13781G2 | 1 | XX | X | 23382 |
| MILC7079 | 1 | XX | X | 81349 |
| AN3161P20 | 1 | XX | X | 81352 |
| FM1814 | 9 | XX | X | 99740 |
| B248-13781G2 | 9 | CT | 5 | 89926 |
| 13781G2 | 9 | CT | 5 | 89926 |
| 9311-20A | 9 | TX | 5 | 56365 |
| 9311AN3161P20 | 9 | TX | 5 | 56365 |
| 9311-20A | 9 | TX | 5 | 51918 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |