| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN3057-10 | 2 | XX | X | 88044 |
| 214-01004 | 1 | ZZ | 2 | 3B150 |
| 357-8004-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
| 357-8004-000 | 1 | 75 | 6 | 95105 |
| 0152-10 | 1 | XX | X | 56232 |
| 7653834 | 1 | XX | X | 19200 |
| MS3057-10 | 1 | XX | X | 96906 |
| AN3057-10 | 1 | XX | X | 81352 |
| 357-8004-00 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
| 214-01004 | 9 | XX | 2 | 49956 |
| MS3057-10 | 2 | ZF | 6 | 71468 |
| 13391 | 9 | ZF | 6 | 00781 |
| M253375-40 | 9 | ZF | 6 | 49671 |
| AN3057-10 | 9 | XX | X | 70270 |
| 20488 | 9 | 9Z | 6 | 82423 |
| 2255-6 | 9 | ZF | 6 | 71468 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |