מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AIC-L-645-6-16 | 2 | KZ | 5 | 06725 |
HL645YE-6-16 | 2 | KZ | 5 | 60516 |
HL645YE-6-16 | 2 | ZZ | 5 | 17446 |
HL645YE-6-16 | 2 | KZ | A | 73197 |
MA4456-3-16 | 2 | KZ | A | 58845 |
HL645YE-6-16 | 2 | KZ | A | 92215 |
HL645YE-6-16 | 2 | ZZ | A | L4528 |
ST3M456C3-16 | 2 | KZ | B | 76301 |
HL645YE-6-16 | 9 | KZ | A | 97928 |
AIC-L-645-3-16 | 9 | KZ | A | 06725 |
HL645LL6-16 | 9 | KZ | A | 92215 |
HL645YE-6-16 | 9 | KZ | A | 56878 |
HL645LL-6-16 | 9 | KZ | A | 73197 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |