מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2-300-108 | 2 | CT | 1 | 99193 |
AE700851-2 | 2 | CT | 5 | 00624 |
R26142 | 2 | CT | 5 | 50599 |
660505-7 | 2 | XX | X | 00624 |
TF174 | 2 | CT | 6 | 70510 |
2-300-108-01 | 2 | CT | 1 | 99193 |
2-300-108-02 | 2 | CT | 1 | 99193 |
2-300-108-03 | 2 | CT | 1 | 99193 |
2-300-108-04 | 2 | CT | 1 | 99193 |
2-300-108-05 | 2 | CT | 1 | 99193 |
94220 | 2 | AX | 6 | 78570 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |