תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AD17DC3F-10-10 | 2 | ZZ | 5 | 18076 |
9D0042-2F-10-10 | 2 | ZZ | 5 | 88277 |
11020-2F10-10 | 2 | ZZ | B | 83930 |
TA4094F10-10 | 2 | ZZ | B | 84971 |
TA4094F10-10 | 2 | ZZ | B | 84971 |
AD17DC3F-10-10 | 2 | ZZ | 5 | 18076 |
9D0042-2F-10-10 | 2 | ZZ | 5 | 88277 |
11020-2F10-10 | 2 | ZZ | B | 83930 |
TA4094F10-10 | 2 | ZZ | B | 84971 |
AD17DC3F-10-10 | 2 | ZZ | 5 | 18076 |
9D0042-2F-10-10 | 2 | ZZ | 5 | 88277 |
11020-2F10-10 | 2 | ZZ | B | 83930 |
TA4094F10-10 | 2 | ZZ | B | 84971 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |