| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 675P | 2 | WZ | 4 | S5175 |
| PR44 | 2 | WZ | 4 | S5175 |
| PR44H | 2 | WZ | 4 | S5175 |
| PR44P | 2 | WZ | 4 | S5175 |
| PR675LH | 2 | WZ | 4 | S5175 |
| PR675LP | 2 | WZ | 4 | S5175 |
| R675ZA | 2 | ZZ | 6 | 77542 |
| 675HP | 2 | ZZ | 6 | 90303 |
| AC675E | 2 | ZZ | 6 | 83740 |
| ZA 675 | 2 | ZZ | 6 | 88009 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |