מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
6659 | 2 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
A607-2 | 2 | CT | 5 | 12204 |
A607-2 | 2 | CT | 5 | 70417 |
AA607-2 | 2 | CT | 5 | 70417 |
AA607-2 | 2 | KZ | 3 | 70901 |
6659 | 9 | CT | 1 | 36378 |
400-345-109 | 9 | KZ | 5 | 0ZW37 |
400-345-109 | 9 | KZ | 5 | 32153 |
AA607-2 | 9 | KZ | 3 | 75292 |
A607-2 | 2 | CT | 5 | 70417 |
AA607-2 | 2 | CT | 5 | 70417 |
A607-2 | 2 | CT | 5 | 12204 |
6659 | 2 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
AA607-2 | 2 | KZ | 3 | 70901 |
400-345-109 | 9 | KZ | 5 | 32153 |
AA607-2 | 9 | KZ | 3 | 75292 |
6659 | 9 | CT | 1 | 36378 |
400-345-109 | 9 | KZ | 5 | 0ZW37 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |