מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AA393-B1C | 2 | ZZ | E | 58536 |
A-A-393 | 1 | 75 | 3 | 58536 |
AA393-B1C | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
O-E-915 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
O-E-915 TY2CL1SZ10 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
AA393-B1C | 2 | ZZ | E | 58536 |
A-A-393 | 1 | 75 | 3 | 58536 |
AA393-B1C | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
O-E-915 TY2CL1SZ10 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
O-E-915 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |