| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B3126293 | 2 | AX | 5 | 53711 |
| S5604H3112531PC1 | 2 | AX | 5 | 53711 |
| 3379049 | 2 | AX | 5 | 55380 |
| 10-31549 | 2 | XX | X | 79500 |
| E32-4/NO. 8105D-9087-4 | 2 | 9Z | 5 | 12665 |
| D7068PC10 | 2 | XX | X | 12665 |
| A74293 | 2 | XX | X | 58275 |
| 3379049 | 9 | AX | 4 | 72915 |
| 8105 | 9 | XX | 6 | 12665 |
| B3126293 | 9 | AX | 5 | 80064 |
| S5604H3112531PC1 | 9 | AX | 5 | 80064 |
| E32-4 | 9 | 9Z | 5 | 12665 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |