מספר חלק a6-125 נמצא במלאי בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 10/03/2022 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A6-125 | 2 | 9Z | 2 | 61423 |
| 51A66 | 2 | YD | 5 | 99167 |
| 57A5A54-2 | 2 | XX | X | 02387 |
| 57A5A54-2 | 2 | XX | X | 10001 |
| 842964PC2 | 2 | XX | X | 10001 |
| 8496033-1 | 2 | XX | X | 18876 |
| 3038-9006PC2 | 2 | XX | X | 95542 |
| 3038-9006PC2 | 2 | ZG | 3 | C1834 |
| 1129-2 | 2 | ZG | 5 | 00866 |
| 29-2 | 2 | ZG | 5 | 16528 |
| 29S111329-2 | 2 | ZG | 5 | 98738 |
| 1463-2 | 9 | XX | X | 71279 |
| X1463B | 9 | XX | X | 71279 |
| 306-0193-000 | 9 | CX | 5 | 13499 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |