| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A5488 | 2 | XX | X | 34623 |
| 115-25930 | 2 | XX | X | 81336 |
| RB6680-13 | 2 | XX | X | 95201 |
| 25807 | 9 | XX | X | 33116 |
| 25930 | 9 | XX | X | 33116 |
| 14234 | 9 | XX | X | 83120 |
| C106352 | 9 | XX | X | 00000 |
| D40976 | 9 | XX | X | 00000 |
| GPW1025C | 9 | XX | X | 23040 |
| D2C | 9 | XX | X | 79934 |
| A5488 | 9 | AX | 5 | 22852 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |