מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AA507-10 | 2 | KZ | 3 | 70901 |
HA507-10 | 2 | XX | X | 12204 |
RM9A1068 | 2 | XX | X | 27996 |
A507-10 | 2 | XX | X | 70417 |
A507-10 | 2 | XX | X | 70901 |
81312S41-528PC43 | 2 | XX | X | 80064 |
81312S41-529PC43 | 2 | XX | X | 80064 |
A3128845 | 2 | XX | X | 80064 |
AEA6719A | 2 | XX | X | 82796 |
AA507-10 | 2 | KZ | 6 | 70417 |
A507-10 | 2 | XX | X | 12204 |
HA507-10 | 2 | XX | X | 70417 |
101A771BA11 | 9 | KZ | 5 | 03502 |
A507-10 | 9 | XX | X | 81553 |
SL372-8 | 9 | KZ | 4 | 02254 |
AA507-10 | 9 | KZ | 4 | 75292 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |