| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A421C | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
| CA287SY | 2 | AX | 3 | 73370 |
| 4S8834 | 2 | AX | 6 | 11083 |
| AF2118 | 2 | AX | 6 | 64829 |
| 42634 | 2 | AX | 6 | 79396 |
| AF207 | 2 | AX | 6 | 74069 |
| 730 | 2 | AX | A | 10988 |
| PA1817 | 2 | AX | E | 12658 |
| ARM-8834 | 2 | AX | 6 | 12695 |
| IPD4S8834 | 2 | AX | 6 | 55883 |
| PMA-4S8834 | 9 | AX | 6 | 56367 |
| A421C | 9 | AX | 6 | 70040 |
| 730 | 9 | AX | 6 | 72530 |
| 393 | 9 | AX | 5 | 92871 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |