מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A3D34U265SUB2 | 1 | XX | X | 94144 |
A3D34U265SUB2 | 1 | ZZ | 2 | 3B150 |
12Z400PC12 | 2 | XX | X | 10001 |
323630PC21 | 2 | XX | X | 10001 |
414969PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
585895PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
SP79254 | 2 | XX | X | 10001 |
106058 | 9 | CX | 5 | 64959 |
A3D34U265SUB2 | 9 | XX | 2 | 49956 |
3835 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
7703896P2 | 2 | XX | X | 03538 |
7703896P2 | 2 | XX | X | 24446 |
92W11 | 2 | XX | X | 36346 |
106058 | 2 | ZZ | 5 | 06KW9 |
106058 | 9 | ZB | 5 | 70408 |
3835 | 9 | XX | X | 94833 |
106058 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
3835 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |