| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A3-3835L38 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 7372135 | 2 | XX | X | 19207 |
| A3-3835L38 | 2 | XX | X | 33323 |
| 61SPA21 | 2 | XX | X | 76040 |
| 11C7343 | 2 | XX | X | 95201 |
| 875276002 | 9 | XX | X | 63734 |
| A3-3835L38 | 9 | XX | X | 63734 |
| 243736 | 9 | XX | X | 08683 |
| 141235H | 9 | AX | 5 | 92679 |
| A3-3835L38 | 9 | XX | X | 78500 |
| 764D5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |