מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
H0151 | 2 | XX | X | 44655 |
H0151-352 | 2 | XX | X | 44655 |
223578-2 | 2 | XX | X | 80045 |
7605193PT12 | 2 | XX | X | 79500 |
7606339PT164 | 2 | XX | X | 79500 |
7607239PT34 | 2 | XX | X | 79500 |
0151 | 2 | XX | X | 81381 |
612113-2 | 2 | XX | X | 98897 |
A26317 | 9 | XX | X | 95453 |
303-0063 | 2 | ZZ | 5 | 44940 |
7605193PT12 | 9 | XX | X | 65054 |
7606339PT164 | 9 | XX | X | 65054 |
7607239PT34 | 9 | XX | X | 65054 |
303-63 | 9 | ZZ | 5 | 44940 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |