מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7535083 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
2115016 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
A1827W49 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A1827W49 | 2 | XX | X | 33323 |
9SK0130 | 2 | XX | X | 62265 |
261SP27 | 2 | XX | X | 76040 |
A1827W49 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
260D6 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
A1827W49 | 9 | XX | X | 19107 |
A1827W49 | 9 | XX | X | 72260 |
A1827W49 | 9 | XX | X | 63734 |
A1827W49 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
245439 | 9 | XX | X | 08683 |
394748 | 9 | XX | X | 65282 |
A1827W49 | 9 | XX | X | 65282 |
9SK0130 | 9 | XX | X | 65282 |
A1827W49 | 9 | XX | X | 45320 |
2115016 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |