מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
264217 | 1 | XX | X | 56232 |
228-1049P1 | 2 | XX | X | 99687 |
02-434 | 2 | KE | 2 | 45934 |
A16-11-1 | 2 | KE | 2 | 70654 |
34-557 | 2 | KE | 2 | 81413 |
228-1049P1 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
452228 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
33-100224 | 2 | XX | X | 04655 |
CYZP164 | 2 | XX | X | 05624 |
36123-04 | 2 | XX | X | 35351 |
1628D80713 | 2 | XX | X | 38597 |
SW10062 | 2 | XX | X | 80249 |
452228 | 9 | AX | 5 | 06840 |
02-434 | 9 | KE | 2 | 56705 |
452228 | 9 | AX | 5 | 77068 |
228-1049P1 | 9 | XX | 5 | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |