מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A1205X258 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A1205X258 | 2 | XX | X | 09136 |
9111307 | 2 | XX | X | 24617 |
5521 | 2 | XX | X | 73460 |
49263 | 2 | XX | X | 79150 |
60913 | 2 | XX | X | 79150 |
335216 | 2 | XX | X | 80201 |
50496 | 2 | XX | X | 76680 |
43-868 | 2 | XX | X | 81596 |
A1205X258 | 2 | KZ | 5 | 8E499 |
111307 | 2 | XX | X | 97907 |
9111307 | 2 | XX | X | 97907 |
43-868 | 2 | XX | X | 76680 |
A1205X258 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |