מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A10F | 1 | XX | X | 12697 |
A10F103J | 2 | XX | X | 12697 |
6502-451416ALT8PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
6502-451417ALT8PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
6502-540934PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
6502-540935ALT3PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
6502-540936ALT8PC82 | 2 | XX | X | 80064 |
6502-586669ALT5PCE8 | 2 | XX | X | 80064 |
440192PCE8 | 9 | XX | X | 75244 |
2007-2 | 9 | XX | X | 75244 |
430914APC82 | 9 | XX | X | 75244 |
430914BPC82 | 9 | XX | X | 75244 |
430915PC82 | 9 | XX | X | 75244 |
431009APC82 | 9 | XX | X | 75244 |
431010PC82 | 9 | XX | X | 75244 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |