| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A0698-9100-1 | 1 | ZZ | 1 | 1MY97 |
| PME55T0-40R80F | 1 | TX | 6 | 64537 |
| 0698-4091 | 2 | ZZ | 3 | 1MY97 |
| A0698-9100-1 | 9 | TX | 1 | 28480 |
| 0698-4091 | 9 | TX | 3 | 28480 |
| MF4CD40R8F | 9 | TX | 3 | 19701 |
| CMF55X018F40R80F | 9 | TX | 3 | 91637 |
| CMF-55-18 40R8F T-1 | 2 | ZZ | 5 | 91637 |
| C4-40R8F | 9 | TX | 3 | 24546 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |