מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A-A-883 | 1 | 75 | 3 | 53536 |
PPP-T-42 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
MIL-T-21595 | 1 | 75 | 4 | 81349 |
A-A-883 TY2 | 1 | 75 | 3 | 80244 |
PPP-T-42 TY2 | 1 | 75 | 3 | 80244 |
250 1 IN. BUFF | 2 | ZZ | 4 | 76381 |
250-1INBUFF | 2 | ZK | 2 | K8767 |
250 | 2 | 75 | 4 | 3K280 |
250 | 9 | 75 | 4 | 52152 |
250 1 IN. BUFF | 9 | 75 | 4 | 52152 |
5-00052-5 | 2 | ZZ | 5 | 15090 |
250 | 9 | 75 | 4 | 26066 |
250 1 IN. BUFF | 9 | 75 | 4 | 26066 |
5-00052-5 | 9 | 75 | 4 | 14170 |
250 1 IN. BUFF | 9 | 75 | 4 | 52170 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |