מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A-A-59158 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
A-A-59158 TY3CL1STB | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
535-14 | 2 | CX | 3 | 01556 |
10383412 | 9 | CX | 1 | 18876 |
MIL-T-21309 TY3CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
MIL-T-21309 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
535-14N | 9 | 75 | 9 | 01556 |
A-A-59158 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
A-A-59158 TY3CL1STB | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
535-14 | 2 | CX | 3 | 01556 |
10383412 | 9 | CX | 1 | 18876 |
MIL-T-21309 TY3CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
MIL-T-21309 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
535-14N | 9 | 75 | 9 | 01556 |
A-A-59158 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
A-A-59158 TY3CL1STB | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
535-14 | 2 | CX | 3 | 01556 |
10383412 | 9 | CX | 1 | 18876 |
MIL-T-21309 TY3CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
MIL-T-21309 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
535-14N | 9 | 75 | 9 | 01556 |
A-A-59158 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
A-A-59158 TY3CL1STB | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
535-14 | 2 | CX | 3 | 01556 |
535-14N | 9 | 75 | 9 | 01556 |
10383412 | 9 | CX | 1 | 18876 |
MIL-T-21309 TY3CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
MIL-T-21309 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
A-A-59158 | 1 | ZZ | 3 | 58536 |
A-A-59158 TY3CL1STB | 1 | ZZ | 3 | 80244 |
535-14 | 2 | CX | 3 | 01556 |
535-14N | 9 | 75 | 9 | 01556 |
10383412 | 9 | CX | 1 | 18876 |
MIL-T-21309 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
MIL-T-21309 TY3CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |