מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A-A-51186 | 1 | CX | 4 | 58536 |
SL-1 | 2 | CX | 4 | 55275 |
TCR-254 | 2 | CX | 4 | 26190 |
TC-74A | 2 | CX | 4 | 56922 |
160192 | 2 | CX | 4 | 56922 |
SL-1 | 2 | CX | 4 | 57833 |
SL-1 | 2 | CX | 4 | 64700 |
SL-1-M | 2 | CX | 4 | 81470 |
32.720-1 | 2 | CX | 5 | 26462 |
9061W | 9 | CX | 4 | 26462 |
047-1013-20 | 9 | CX | 4 | 30961 |
160192 | 9 | CX | 4 | 31786 |
TC-74A | 9 | CX | 4 | 31786 |
4210-442-M | 9 | CX | 4 | 59798 |
047-1013-20 | 9 | CX | 4 | 98387 |
4-10-R | 9 | CX | 4 | 42970 |
4-10-R-M | 9 | CX | 4 | 42970 |
52429 | 9 | CX | 4 | 43786 |
US250-M | 9 | CX | 4 | 43786 |
U-105 | 9 | CX | 4 | 97308 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |