מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A-A-51152 | 1 | CX | E | 58536 |
736-008160 | 1 | CX | E | 18056 |
BGC-W-M | 1 | CX | E | 18056 |
SC-14-M | 2 | CX | E | 81470 |
42187530 | 2 | CX | E | 23030 |
32.609 | 2 | CX | E | 26462 |
TCR704 | 2 | CX | E | 26190 |
TCR704-M | 2 | CX | E | 26190 |
TC-06B-M | 2 | CX | E | 56922 |
P-187-M | 9 | CX | E | 43786 |
51469 | 9 | CX | E | 43786 |
CC-25-M | 9 | CX | E | 94687 |
C23 | 9 | CX | E | 97308 |
042-1013-20 | 9 | CX | E | 30961 |
TC-06B-M | 9 | CX | E | 31786 |
157545 | 9 | CX | E | 31786 |
042-1013-20 | 9 | CX | E | 98387 |
9C51W | 9 | CX | E | 26462 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |