מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A-2709 | 1 | CX | 1 | 78702 |
RE49F527C3 | 1 | CX | 5 | 80064 |
N17I77155-4951 | 1 | CX | 5 | 99993 |
RE49F527C3 | 1 | CX | 5 | 99993 |
7900-037 | 2 | ZZ | 4 | 70998 |
390-117 | 9 | CX | 5 | 00440 |
3584 | 9 | CX | 5 | 41226 |
A-2709 | 1 | CX | 1 | 78702 |
RE49F527C3 | 1 | CX | 5 | 80064 |
N17I77155-4951 | 1 | CX | 5 | 99993 |
RE49F527C3 | 1 | CX | 5 | 99993 |
7900-037 | 2 | ZZ | 4 | 70998 |
390-117 | 9 | CX | 5 | 00440 |
3584 | 9 | CX | 5 | 41226 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |