| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 453C120 | 2 | XX | X | 46522 |
| A2286 | 2 | XX | X | 46522 |
| 573442 | 2 | BF | 1 | 19204 |
| 7762606 | 2 | BF | 1 | 19204 |
| 108266 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 1082G6 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 120466 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 1204G6 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 573442 | 9 | XX | X | 81263 |
| 7762606 | 9 | XX | X | 81263 |
| 99925 | 9 | TX | 5 | 58464 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |