מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
999-56104-0300 | 2 | XX | X | 96906 |
1898T72 | 1 | XX | X | 09136 |
9SK0477 | 1 | XX | X | 62265 |
1898T72 | 1 | XX | X | 62265 |
7535186 | 1 | XX | X | 19207 |
694516 | 1 | XX | X | 24617 |
189T2 | 1 | XX | X | 33323 |
189T72 | 1 | XX | X | 33323 |
23SZ14 | 1 | XX | X | 76040 |
1898T72 | 9 | KZ | 5 | 8E499 |
425D1 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
L32 | 9 | XX | X | 37999 |
1898T72 | 9 | XX | X | 72260 |
1898T72 | 9 | XX | X | 63734 |
1898T72 | 9 | KZ | 5 | 59690 |
245375 | 9 | XX | X | 08683 |
1898T72 | 9 | XX | X | 04969 |
1898T72 | 9 | XX | X | 65282 |
394767 | 9 | XX | X | 65282 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |