תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 9933344 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
| 993-3344 | 2 | ZZ | 2 | 34914 |
| 18TN283 | 2 | ZZ | 2 | 45152 |
| 9933344 | 2 | ZA | 3 | H7701 |
| 15012582 | 2 | ZA | 6 | Z8518 |
| 10524188 | 9 | ZZ | 5 | 56161 |
| 18TN283 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| 9933344 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
| 993-3344 | 2 | ZZ | 2 | 34914 |
| 9933344 | 2 | ZA | 3 | H7701 |
| 18TN283 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| 15012582 | 2 | ZA | 6 | Z8518 |
| 18TN283 | 9 | ZZ | 2 | 45152 |
| 10524188 | 9 | ZZ | 5 | 56161 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |