| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8170560 | 2 | ZA | 5 | 01121 |
| 8176056 | 2 | 9Z | 5 | 01121 |
| BA99164 | 2 | 9Z | 5 | 01121 |
| JAIL040S104AC | 2 | XX | X | 01121 |
| 842937PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 8176056 | 2 | XX | X | 18876 |
| P7700535P127 | 2 | XX | X | 24446 |
| RM11LB104UK | 2 | XX | X | 80249 |
| 5010015-9 | 2 | XX | X | 05157 |
| SMB190208 | 2 | XX | X | 80063 |
| 746977-85 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 99249 | 9 | XX | X | 06004 |
| BA99160 | 9 | XX | X | 70408 |
| P7700535P127 | 9 | XX | X | 24454 |
| BA99160 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
| BA99164 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
| BA99164 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |