| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 751PT10 | 2 | AX | 4 | 77220 |
| P230T10 | 2 | AX | 4 | 82913 |
| TC9T10 | 2 | AX | 4 | 97042 |
| L758FT10 | 2 | AX | 4 | 98349 |
| 37PT10 | 2 | AX | 4 | 01212 |
| 986902 | 2 | XX | X | 12204 |
| 37PT10 | 9 | AX | 4 | 92473 |
| 986894 | 2 | XX | X | 12204 |
| L758F010 | 2 | XX | X | 59875 |
| A928PT10 | 9 | AX | 4 | 83087 |
| 37PT10 | 9 | AX | 4 | 44370 |
| P171NTXT10 | 9 | AX | 4 | 76255 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |