| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 977M | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| 852 | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| 852X | 2 | ZZ | 5 | 1VZM7 |
| 32564 | 2 | AX | 4 | 04NP0 |
| 16257B | 2 | AX | 5 | 1ML14 |
| 84TG | 2 | AX | 5 | 24161 |
| 145003 | 2 | AX | 5 | 64104 |
| 20AMB600K202 | 2 | AX | 5 | 75377 |
| 17R84 | 2 | AX | 5 | 24161 |
| 420 | 2 | AX | 5 | 04NP0 |
| 32564 | 9 | AX | 4 | 73842 |
| 8056 | 2 | CT | 6 | 61463 |
| 8056 | 9 | CT | 6 | 73823 |
| 194 | 9 | AX | 5 | 95330 |
| 420 | 9 | AX | 5 | 73842 |
| 852 | 9 | XX | X | 81300 |
| 852X | 9 | XX | X | 81300 |
| 977M | 9 | XX | X | 81300 |
| B600K202 | 9 | AX | 5 | 14351 |
| 16257B | 9 | AX | 5 | 28265 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |