Aph 9760-12
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 827021 | 2 | TX | 1 | 10001 |
| 9760-12 | 1 | XX | X | 02660 |
| 9760-12-8C | 2 | XX | X | 02660 |
| 12Z7114-1008 | 2 | XX | X | 10001 |
| BA-10150-3 | 2 | TX | A | 02660 |
| B458862REV5PT3 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| B458862REV5PT3 | 9 | XX | X | 21921 |
| 215B1298 | 9 | XX | X | 94990 |
| BA-10150-3 | 9 | TX | 5 | 01714 |
| 215B1298 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
| BA-10150-3 | 1 | ZZ | A | 77820 |
| 9760-12 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| 9760-12-8C | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |