| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| HP93428 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 26489 | 2 | KZ | 5 | 04627 |
| 29582H | 2 | 75 | 6 | 89346 |
| J28-1256 | 2 | XX | X | 01212 |
| 1B3843 | 2 | XX | X | 11083 |
| 3B237 | 2 | XX | X | 11083 |
| 26489 | 2 | XX | X | 30076 |
| 93428 | 2 | XX | X | 43334 |
| HP93428 | 2 | XX | X | 43334 |
| RA145 | 2 | XX | X | 51588 |
| 93428 | 2 | XX | X | 83174 |
| 93428 | 2 | XX | X | 24617 |
| K8625 | 9 | 9Z | 6 | 66821 |
| HP93428 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |