| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1820B2 | 2 | TG | 5 | 78500 |
| 679957 | 2 | TG | X | 24617 |
| 1820B2 | 2 | TG | X | 33323 |
| 31TA107 | 2 | TG | X | 45152 |
| 4ZGEW0125 | 2 | TG | X | 62265 |
| 11BMT349 | 2 | TG | X | 76040 |
| B159521 | 2 | TG | X | 76040 |
| 11A8297 | 2 | TG | X | 95201 |
| 6159521 | 2 | TG | X | 19207 |
| 762D5 | 9 | TU | 5 | 56442 |
| 1820B2 | 9 | TG | X | 19107 |
| 1820B2 | 9 | TG | X | 63734 |
| 243630 | 9 | TG | X | 08683 |
| 93045 | 9 | TG | X | 65282 |
| 141253H | 9 | AX | 5 | 92679 |
| 31TA107 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |