| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 930456 | 2 | AZ | 1 | 34623 |
| 916766 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 808082 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 808083 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 809493 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 809495 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 809519 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 912293 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 912294 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 912295 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 912296 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| 916764 | 9 | SB | 5 | 34623 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |